T'HO  PORTEM  A  CASA
SERVEI  A  DOMICILI

SERVEI A DOMICILI



A DOMICILI

T'HO PORTEM A CASA

TRANSPORT

El  1990 neix  el  servei  a  domicili  de  Autoservei  Carme  Alimentació  una  nova  forma  que  posa  a  la  teva  disposició tots  els  nostres  productes  a  casa  teva,   perquè  el  teu  temps  lliure  sigui  per  a  tu,  sense  cues  i  sense  carregar pes

Fes còmodament i fàcilment la teva comanda des de casa.
Fes la comanda a l'hora que vulguis i nosaltres te la portem a casa o te la preparem perquè la recullis en el mateix establiment.

El  nostre  transport  es  fa amb  repartiment  propi  aconseguint  aíxi  que  no  s'entregui  res  si  no  esta  en  el  seu  perfecte  estat.

 HORARIS  SERVEI

MATI  DE  DIMARTS  A  DISSABTE

DE     9:00  A  11:00     DE 10:00  A  12:00     DE 11:00  A  13:00

TARDA     DE  DILLUNS  A  DIVENDRES

DE     17:00  A  19:00     DE 18:00  A  20:00     DE 19:00  A  21:00


CONDICIONS  GENERALS  SERVEI  A  DOMICILI

¿Com comprar?

El servei de Comandes  està disponible :

Per  telèfon: 937  266  417 també contestador (24h.)
Per whatsap: 630 355 792 - 699 955 814
Per e-mail:  info@autoserveicarme.cat
Online:  Comanda  Online Formulari

Tant pel que fa al lliurament al domicili com a la recollida en el mateix establiment,podeu  consultar  la  franja  horària  i  dies  de  repartiment  en  HORARIS  del  servei . en trams de dues hores. 
Els lliuraments es fan de dimarts a dissabte, excepte els dies festius.

Comprar a través de Comada online és molt senzill; des de la pàgina comandes de la nostra web podrà demanar qualsevol  producte i  quantitat especificant  com més  l'hi  agradi  ens  cas  de  producte  fresc. Al finalitzar la seva comanda haurà de confirmar amb el botó “enviar” i facilitar-nos les seves dades i l’horari d’entrega.

Si vostè ho prefereix també pot realitzar la seva comanda trucant al telèfon :937 266 417.

A través del nostre servei d’atenció al client podrà consultar-nos qualsevol dubte dirigint-se a at.clients@autoserveicarme.cat o també a través del telèfon 937 266 417.



Existeix una compra mínima?                                                                                      El preu inclou el transport?


Sí , perquè puguem preparar i lliurar-te

la teva comanda a domicili cal que arribi als 40€.
Recollida en el establiment cap compra miníma.

Si la seva comada supera els 60€ a tot SABADELL no hi ha cap cost adicional de transport, si pel contrari no supera aquesta quantitat es cobraran 5€ de transport que aniran inclosos al preu final de la comada.consulteu despeses.En el cas que un client (mateix nom i mateixa direcció) realitzi dues o més comandes
en un mateix dia, implicant dos o més repartiments, es facturaran les despesesd'enviament per a cada una de les comandes realitzades

Despeses   D'enviament                                                                                                       Preparació de la comanda

Recollida en el establiment despeses de preparació:  0€ ( de franc)

Servei a domicili a tot sabadell:  

compra  Inferior o igual a 60€ despeses(5€)
compra superior a 60€ despeses 0€ (de franc)

Servei a domicili resta de zones:
compra  minima de 100€  despeses (5€)
compra  superior a 150€  despeses(0€)

Un cop acceptada la comanda, el client només podrà modificar-la trucant al telèfon 937 266  417 abans del dia previst pel lliurament.
Els nostres preparadors triaran i tractaran els productes amb cura, garantint-ne la qualitat i frescor així com també que arriben al domicili del client en el temps mínim i mantenint.
Només se serviran els productes i les quantitats disponibles a l'hora de preparar la comanda. En cas de no tenir el producte el preparador actuarà segons l'opció escollida pel client.

En el cas que un client (mateix nom i mateixa direcció) realitzi
dues o més comandes en un mateix dia, implicant dos o més
repartiments, es facturaran les despeses d'enviament per a cada
una de les comandes realitzades.


ON REPARTIM?

SABADELL - SANT QUIRZE DEL VALLÈS
BARBERÁ DEL VALLÈS - CASTELLAR DEL VALLÈS

Vigència de preus                                                                           Lliurament i recepció de la comanda

Autoservei  Carme garanteix que els preus que s'aplicaran són els vigents en el moment de confirmar la comanda.
El preu dels productes frescos i de pes variable serà el del dia que es realitzi el cobrament de la comanda. Tots els preus inclouen l'I.V.A.

El repartidor lliurarà la comanda al domicili del client el dia i tram horari seleccionat. En el cas que el client estigui absent en el moment del lliurament, el repartidor deixarà una tarja amb l'hora de la visita. El client podrà posar-se en contacte (per telèfon al 937 266 417) amb el establiment per concertar un altre tram horari i/o dia de lliurament. El repartidor s'identificarà i deixarà la comanda en el rebedor del domicili del client.

L'albarà entregat pel repartidor servirà com a justificant de la recepció. Imprescindible aquest document per a qualsevol reclamació o devolució.

Si a la recepció de la comanda hi ha algun producte defectuós, posi's en contacte amb el supermercat. L'abonament d'aquest producte es realitzarà a la propera comanda. No s'accepten reclamacions ni devolucions passades 24 hores a l'entrega de la comanda.

Productes de volum limitat?

IMPORTANT  Productes de volum limitat.
Les aigues son productes limitats al servei a domicili
a 6 pack-6 unitats o bé 9 garrafes. per client i dia.  
***EXCEPTE EDIFICIS DE DIFÍCIL ACCÉS O SENSE ASCENSOR.

***En aquells casos que hi hagi dificultats per accedir a la direcció o no tingui ascensor, és important que ens ho comuniquis.
D'aquesta manera, nosaltres podem organitzar el repartiment per donar-te el millor servei possible.
En cas que hi hagi obstacles que dificultin el lliurament de la comanda o que posin en perill la integritat física del repartidor, AUTOSERVEI CARME es reserva el dret a no lliurar-buscant una altra alternativa de lliurament o en última instància anul·lant la comanda.

Com es realitza la meva comada?                                                                            Qui porta la meva comada?

Una vegada ens arriba la seva comanda confirmada nosaltres procedim a la seva preparació el mateix dia d’entrega que vostè hagi seleccionat per tal que els productes que rebi siguin frescos del dia.

Els nostres repartidors li faran arribar la seva comada transportant-lo sempre a les nostres furgonetes.

Quan arriba la meva comanda?                                                                                  Els productes estan garantits?

Els nostres horaris d’entrega es divideixen el franges horàries de dues hores. Vostè selecciona quina s’adapta millor a les seves necessitats.

Garantim sempre la qualitat dels nostres productes. Si vostè rep un producte en mal estat li abonarem a la següent compra. I vostè només paga quan està conforme amb el gènere que li servim.

Quina és la forma de pagament?                                                                                 Què passa si no estic a casa?

Vostè pot realitzar el pagament en el moment de rebre la comada. Li pot pagar al nostre repartidor al comptat. efectiu o targeta de crèdit.

El nostre transportista intentarà posar-se en contacte amb vostè. Si això no es possible li deixarem una nota a la bústia conforme hem anat a entregar la seva comanda. Si vostè ha autoritzat a algú per recollir la seva comanda li deixarem el gènere a la persona autoritzada.


Com utilitzen les meves dades personals?

La protecció de dades personals.

D'acord amb el que disposa la Llei Orgànica 15/1999 i RD 1720/2007 de Protecció de Dades mitjançant l'acceptació de la següent clàusula, consent expressament que les seves dades, proporcionats directament a AUTOSERVEI CARME. siguin recollides i tractades en un fitxer titularitat de AUTOSERVEI CARME., amb domicili al C/Alguersuari i pascual ,71
08203-Sabadell (Barcelona). Aquestes dades han estat recollides amb la finalitat de prestar un servei adequat com a client i gestionar els serveis de venda i lliurament a domicili, així com per mantenir-lo informat de les futures promocions comercials.
Les seves dades personals estan subjectes a la política de confidencialitat i no seran cedides a altres empreses sense el seu consentiment.
Així mateix, i pel present acte el client dóna el seu consentiment exprés perquè totes les dades personals contingudes en el present formulari o en qualsevol dels seus annexos, pròrrogues o modificacions, així com les dades personals que puguin sorgir al llarg de la relació amb nosaltres, puguin ser tractats per AUTOSERVEI CARME.

En tot moment el client podrà exercir els drets reconeguts en la Llei i en particular, els d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició,de conformitat amb el que estableix la Llei de Protecció de Dades de Caràcter Personal, dirigint-se personalment al domicili de AUTOSERVEI CARME. a l'adreça indicada o enviant un correu electrònic a info@autoserveicarme.cat , o tel: 937 266 417 identificant-se convenientment.




 

 









Correo
Llamada
Asignación
Acerca de
Instagram